در هوای تو
در هوای تو

در هوای تو

مگر آنکه خدا بخواهد

به نام خداوند همه مهر ورز

یکسری هم اینجوری اند، انگار یک قفل زدند جلوی درک و فهمشون. هیچ امیدی نمیشه به هدایتشون داشت و هیچ چیز نمیتونه به راه راست هدایتشون کنه

و لو أنّنا نزّلنا إلیهم الملائکة و کلَّمهُم الموتى و حشرنا عَلیهم کلُّ شىءقُبُلًا ما کانوا لیُؤمنوا إلّا أن یَشاء الله و لکنّ أکثرهُم یجهَلون *

(و حتّى) اگر فرشتگان را بر آنها نازل مى کردیم، و مردگان با آنان سخن مى گفتند، و همه چیز را در برابر آنها جمع مى نمودیم، هرگز ایمان نمى آوردند مگر آنکه خدا بخواهد ولى بیشتر آنها نمى دانند

* آیه ی 111 سوره مائده


+ خدایا می ترسم از این نفهمی

خدایا می ترسم که من هم جزء این گروه باشم. بهم میگن بی هدف دارم زندگی میکنم

بهم میگن گیرنده هامو خاموش کردم

بهم میگن لجبازم

خدایا اگه اینهمه بد شدم و نفهم پس چرا هنوز سمت تو میام

اگه اینقدر وضعم خرابه پس چرا هنوز دنبال نشونه هایی از تو هستم

خدایا اگر بد هستم تو خوب بودنت رو ازم نگیر