در هوای تو
در هوای تو

در هوای تو

به خودتان بپردازید

به نام خداوند همه مهر ورز


یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ عَلَیْکُمْ أَنفُسَکُمْ لاَ یَضُرُّکُم مَّن ضَلَّ إِذَا اهْتَدَیْتُمْ إِلَى اللّهِ مَرْجِعُکُمْ جَمِیعًا فَیُنَبِّئُکُم بِمَا کُنتُمْ تَعْمَلُونَ

اى کسانى که ایمان آورده‏اید به خودتان بپردازید هر گاه شما هدایت ‏یافتید آن کس که گمراه شده است به شما زیانى نمى‏رساند بازگشت همه شما به سوى خداست پس شما را از آنچه انجام مى‏دادید آگاه خواهد کرد( ۱۰۵مائده )


تفسیر آیه

خودم! وقتی بگردم و خودم رو پیدا کنم و خودم رو تربیت کنم همه چی حل میشه

ولی با کی؟با چی؟

یه همراه میخوام واسه این کار واسه این راه کسیکه تا آخرش باهام باشه

یه همراه که منو بفهمه و منم اون رو بفهمم یه همراه از جنس آدم

چند روزی هست که خدا این همراه رو سر راهم قرار داده در واقع چند روزی هست که خدا چشم منو باز کرده تا این همراه رو ببینم

امیدوارم بتونم با کمک این همراه به سرانجام برسم