در هوای تو
در هوای تو

در هوای تو

نکند دیگر دوستم نداری؟

به نام خداوند همه مهر ورز

مردی یهودی وارد شهری مسلمان شد
پرسید: ای مردم!
من در خصوص آدم و گندم 
درباره اصحاب کهف و سگ 
درباره اعصاب و قلب و رگ 
درباره روح و معاد و مرگ 
درباره جسم و گیاه و برگ 
صدها سئوال سخت آوردم 
آی ای مسلمانان
مردی که بتواند به من پاسخ دهد، دارید ؟
مردم به او گفتند: 
داریم اما توی زندان است ..
مرد یهودی گفت: 
پاسخ نمی خواهم .. 
مردی فقیر و مانده در راهم 
پایم شکسته، دست من کوتاه
توی بساطم نیست غیر از آه 
آی ای مسلمانان
مردی که بتواند به من پولی دهد، دارید ؟ 
مردم به او گفتند: 
داریم اما توی زندان است ..
مرد یهودی گفت: 
از دستتان خونم به جوش آمد 
و کاسه صبرم شده لبریز
من خشمگینم ای مسلمان 
مردی که بتواند بیاموزد 
اسرار کظم ِ غیظ را دارید 
مردم به او گفتند: 
داریم و اصلا نام او " کاظم " 
داریم .. اما توی زندان است ..

" احسان پرسا "

19+ چند روزیست که نیستی

نه این که نباشی
نه!!!
هستی...
اما نمیدانم چرا در این چند روز ، جای خالی ات بیشتر حس میشود
نکند دیگر دوستم نداری؟؟؟

علیرضا صالح پور


نظرات 1 + ارسال نظر
معمار یکشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:20 ب.ظ

واقعا بعضی وقتا بهترین جا همون زندونه..چون آزاد مردان اونجان هر چند که آزادی نباشه

واقعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد