در هوای تو
در هوای تو

در هوای تو

دلم را صدا کن...

به نام خداوند همه مهر ورز



دوست داشتن فعل بدی نیست،معیار دوست داشتن هست ک اون رو خوب یا بد جلوه میده.

اگر دل آدمی،مطلوب خالقش رو در نظر بگیره هیچ دوست داشتنی اون رو به فنا نمی بره.

اما مشکل اینجاست که هنوز خالق خودم رو درست نشناختم و به باور نرسیدم...



25+ هر که می رسد تکه ای از دلم را می برد

تو ابراهیمم باش و دلم را صدا کن...

رضا کاظمی

نظرات 3 + ارسال نظر
جوجه اردک زشت دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:03 ب.ظ

خلقت انسان براساس دوست داشتن شکل گرفته است و معیار همین دلدادگیست
گاهی شناخت و گاهی عشق کافیست وگاه باهم مهم اینست که این سه راه معیار محسوب می شود
عشق باید از جنس چوپان قصه موسی باشد که ساده وصمیمی خدا را باور کند
مرتبه بعدی شناخت مفهومی خداست که این دسته خدا را از روی آگاهی دوستش می دارند
اما دسته سوم کامل این دو دسته دیگرست وعشق و اگاهی شان ساده و صادق است

سلام
می دانم دسته سوم هستی ..به یقین

سلام عمو امپراطور
بازم ممنون بابت نظرات کامل و قشنگتون
ولی من دسته ی سوم نیستما
من هنوز اندر خم کوی اول موندم

Ehsan دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:22 ب.ظ http://secret65.blogsky.com/

…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•......’
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’

وبلاگ بسیار زیبا و پر محتوی داری
واقعا خسته نباشی لذت بردم

ممنون از لطقتون

طهورا دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:26 ب.ظ

ودوستانی که مرا به خدا می رسانند...
سلام نازنین زهرا

سلام عمه طهورای عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد