در هوای تو
در هوای تو

در هوای تو

اى پدر براى گناهان ما آمرزش خواه

به نام خداوند همه مهر ورز


قَالُواْ یَا أَبَانَا اسْتَغْفِرْ لَنَا ذُنُوبَنَا إِنَّا کُنَّا خَاطِئِینَ ﴿۹۷﴾


قَالَ سَوْفَ أَسْتَغْفِرُ لَکُمْ رَبِّیَ إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ ﴿۹۸﴾


گفتند اى پدر براى گناهان ما آمرزش خواه که ما خطاکار بودیم (۹۷)

گفت به زودى از پروردگارم براى شما آمرزش مى‏خواهم که او همانا آمرزنده مهربان است (۹۸)


امام رضا (علیه السلام) فرمود:

...الامام الانیس الرفیق، و الوالد الشفیق، والاخ الشقیق، و الام البره بالولد الصغیر

و مفزع العباد فی الداهیه الناد...

...امام مونسی است غمگسار، و پدری است مهربان ، و برادی است مهربان و (در مهربانی مانند) مادری است نیک رفتار نسبت به فرزند خردسال، و او پناه مردمان است به هنگام پیش آمدهای ناگوار.


وقتی امام برای امت پدری مهربان هست پس میتونیم از ایشون بخواهیم نزد خداوند برای گناهان ما طلب آمرزش کنند...


32 + برای آشنایی، یک سلام کافیه؛

برای دوستی، یک لبخند؛

برای سعادت، یک پدر مهربون؛

و برای پیوند، یک قلب پر از محبت که مطمئن هستم تو داری!


نظرات 3 + ارسال نظر
پرچم سرخ قلب تو دوشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:47 ب.ظ

عمق نگرانی های ما؛

فاصله ی ما را از خدا نشان می دهد ...

درسته

معمار دوشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:19 ب.ظ

بازم که رفتی تو دارو دسته بنی اسرائیل (فرزندان یعقوب)

درخواست آمرزش از اولیا کاری است که گنهکاران انجام میدهند و منش و رفتار بندگان خدا نیست و در جایی توصیه اش نشده. ضمنا بر پیامبر ما طلب آمرزش برای مشرک درست نیست و خدا او را منع کرده حتی اگر خویشاوندش باشد.

خب حتما من هم گناهکار بودم که دست به دامان امام زمان علیه السلام شدم
گفتم که یکی احساسی می نویسه مثل من یکی عقلانی مثل شما

طهورا دوشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:11 ب.ظ

سلام :آیکون پدر:...الان من آشنای شما هستم

میلاد مبارک
امیدوارم سال دیگه این موقع دنبال یه جفت جوراب برای هدیه باشی

سلام عمه طهورای عزیز
بر شما هم مبارک
حالا کو تا سال دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد