در هوای تو
در هوای تو

در هوای تو

راست است که تو می آیی

به نام خداوند همه مهر ورز

 


راست است که تو می آیی.

این را از آیات قرآن که حق هستند فهمیدم. از روایات صدیقین فهمیدم.

ما اراده داریم که بر مستضعفان منت بگذاریم و آنها را پیشوایان و وارثان حکومت روى زمین قرار دهیم ». این بشارتى است در زمینه پیروزى حق بر باطل و ایمان بر کفر. این بشارتى است براى همه انسانهاى آزاده و خواهان حکومت عدل و داد و برچیده شدن بساط ظلم و جور. نمونه اى از تحقق این مشیت الهى ، حکومت بنى اسرائیل و زوال حکومت فرعونیان بود. و نمونه کاملترش حکومت پیامبر اسلام (صلى اللّه علیه و آله و سلّم ) و یارانش بعد از ظهور اسلام بود، حکومت پا برهنه ها و تهیدستان با ایمان و مظلومان پاکدل که پیوسته از سوى فراعنه زمان خود مورد تحقیر و استهزاء بودند، و تحت فشار و ظلم و ستم قرار داشتند. سرانجام خدا به دست همین گروه دروازه قصرهاى کسراها و قیصرها را گشود و آنها را از تخت قدرت بزیر آورد و بینى مستکبران را به خاک مالید. و نمونه «گسترده تر» آن ظهور حکومت حق و عدالت در تمام کره زمین بوسیله «مهدى » (ارواحنا له الفداء) است . این آیات از جمله آیاتى است که به روشنى بشارت ظهور چنین حکومتى را مى دهد، لذا در روایات اسلامى مى خوانیم که ائمه اهلبیت (علیهم السلام ) در تفسیر این آیه اشاره به این ظهور بزرگ کرده اند.

برای آمدن تو درست است که خودم را آماده کنم.

درست است که دلم را از گناه پاک کنم.

برای آمدن تو درست نیست آرزو کنم. چرا که آرزو باعث تباهی میشود ولی امید دارم به رحمت حق.

برای آمدن تو درست نیست فقط به ذکر دعا بسنده کنم.

برای اینکه بیایی درستی و نادرستی های زیادی است و باید درستی های را انتخاب کنم که آمدنت را نزدیک کند...

کاش بتوانم انتظار درست را از نادرست تشخیص دهم...


+ راستی و درستی 

+ هنوز تشنه نشدیم! 


نظرات 1 + ارسال نظر
معمار دوشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:55 ب.ظ

ممنون که به مطلبی گذاشتم توجه نشون میدین.

مطلب خوب بخواهی و نخواهی قابل توجه هست
ممنون از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد