در هوای تو
در هوای تو

در هوای تو

حول حالنا ال احسن الحال

به نام خداوند همه مهر ورز



حتی اگر تمام سطح زمین را

سرما به خاک نشاند

حتی اگر تمام خط افق را

فرمان فصل ستم

خاکستری کند،


یک روز، عاقبت

احیاگر بهار

از راه می‌رسد


و چنان می‌شود جهان؛

گویی که از ازل

هرگز نبوده فصل زمستان.


اندیشه بهار

در خاک انتظار 

نهفته است


عشق و طراوت و سبزی

همواره میهمان قلب شما باد

قلبی که دائماً

در انتظار فصل بهار است.


سیدمهدی‌شجاعی


+ خدایا حالمان رو خوب کن...

نظرات 3 + ارسال نظر
جوجه اردک زشت پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:38 ب.ظ

بهار را باید آمین گفت که هرچه خوبی است از بهشت زیبا آغاز می شود بهشتی که نه درخت و دشتها سبز است که لبریز لبخند یار است و حضور حق

خدایا برای قربانی شدن باید حالمان خوب شود مثل آرامش اسماعیل خودت چاقو ها را نیلوفر کن

حالتان نکو باد مثل حال درخت که پر می شود از شکوفه

دوباره زبانم قاصر است در برابر کلمات شما
بهترینها نصیبتان باد در سال جدید

بهار بی خزان پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:59 ب.ظ http://IDEA90.BLOGSKY.com

مُدّعی گوید که با یک گل نمی گردد بهار

من گلی دارم که عالم را گلستان می کند

گل من را بهاری بی خزان است

گل من مهدی صاحب زمان است

اللهم عجّل لولیک الفرج
سلام زهرا جون
سال جدید و انشاالله سال ظهور آقا را به شما و خانواده محترمتان تبریک میگویم
[گل]

سلام رها جان
سال نو بر شما هم مبارک

طهورا شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:45 ب.ظ

امسال مدام زمزمه کردم ...یا مقلب حال ما را خوب کن ...

سلام زهرا جانم .
سال تو بهترین ها شامل حالت شود

سلام عمه طهورای عزیز
ممنون
ان شاءالله بهترینها هم نصیب شما بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد