در هوای تو
در هوای تو

در هوای تو

دلخوشم به محالات رضا (علیه السلام)


به نام خداوند همه مهر ورز



باز هم بارِ دگر عاشقِ خود را بطلب ...
جَلدِ آغوش تو چون کفترِ چاهی شده ام !

موج موج از همه سو سمتِ شما آید نور ...
من همانم که دگر غرقِ تباهی شده ام !

منم آن مرغ که پَر بسته ی دنیا شده بود 
حال با شوقِ شما مست و هوایی شده ام !

کاش از شهرِ شما یک خبرم آید زود 
که بدانم خبر از فصل رهایی شده ام !


محمد عظیمی (آقای میم )


+ و هنوز متحیرم از اینهمه لطف و کرم شما

ممنون از این دعوت،تمام سعیمو میکنم تا لایقش باشم

ان شاءالله نایب الزیاره همه دوستان در حرم رضوی خواهم بود

 

نظرات 7 + ارسال نظر
بهار بی خزان دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:28 ب.ظ http://idea90.blogsky.com

سلام زهرا جون
کی ان شالله میایی ؟ برای استقبال آماده ایم !

سلام رها جان
ممنون از لطفت
ان شاءالله امشب مشهد هستیم

نرجس دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:23 ب.ظ

دلم گرفته بی نهایت.

التماس دعا..

منم همینجور

طهورا سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:40 ب.ظ

" منم اهویی خسته از دام صیاد"

سلام زهراجان

زیارت قبول

سلام عمه جون
قبول حق
جاتون خیلی خالیه

جوجه اردک زشت سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:24 ب.ظ

قاصدک رسمش مهربانیست
وشما مهربان حوالی بنفشه زار هستید آنجا که ریواس صدای کوه می شود و چشمه

من نه کبوترم نه آهو که لایق حرمش باشم شمارا به روضه های مشترک ترمه و ترنج رنج دل را بگویید به صاحب آن کعبه شیدایی

خوش به حال دلتان
خوش به حال بالتان
خوش به حال شیدایی تان
کنج دنج آرامش دعاهایتان زشتی این دل را یادتان باشد

سلام عمو امپراطور
من که میگم دل شما پاک تر هست
آخه از اول سفر تا حالا توی حرم اسم شما توی ذهنم هست
دیروز هم با منجم ذکر خوبی شما بود
خوش ب حال شما

هادی یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:01 ب.ظ

سلام
من دیر رسیدم..
نمیدونم هنوزهم مشهدالرضا هستید یانه
بهرحال مارا هم دعا کنید...

سلام بزرگوار
مشهد نیستم ولی دیر نرسیدین چون از ابتدای همین سفر سه روزه یادتون بودم

جوجه اردک زشت سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:03 ب.ظ

سلام بانوی مهر و فرج

زیارتتان که مزین است به مهر و آرامش حرم کعبه وش آقای سخاوت رضای مهربانی.ع. مقبول آستان یار

سپاس بابت دعا وسلام....

سلام عمو امپراطور
ممنون از شما بابت اینهمه لطف و مهربونی

طهورا چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:28 ب.ظ

دلم هوای حرم کرد ...پرزدم اینجا...اینجا بوی حرم داره هنوز

خوش به حال دل شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد