در هوای تو
در هوای تو

در هوای تو

این نامه رو لیلا فقط بخونه


به نام خداوند همه مهر ورز

این نامه رو  لیلا فقط بخونه

فقط میخوام که حالمو بدونه

کلاغا اطراف منو گرفتن

از دور مزرعه هنوز نرفتن

لیلا دارن نقل و نبات میپاشن

تا عشق و خون دوباره همصدا شن

لیلا چقدر دلم برات تنگ شده

نیستی ببینی که سرت جنگ شده

لیلای من، دریای من کجایی...

+ بعضی وقتا داری یه چیزی رو گوش میکنی ولی یه دفعه میری توی فاز دیگه.
عجیب که این تیکه از آهنگ مازیار فلاحی منو یاد شما انداخت.
درسته این آهنگ هست نه دعا یا مناجات ولی یه هماهنگی هایی داره که منو یاد شما انداخته.
میدونم که حالمو میدونی
میدونم که می بینی کلاغا اطراف دلم جمع شدن
میدونم که می بینی برای فراموش کردن شما دارن نقل و نبات میپاشن،دارن رنگ و لعابی به زندگی میدن که شما رو فراموش کنیم که سرگرم بشیم
لیلای من وقتی میدونم دلمو میبینی شرم میکنم بگم دلم برات تنگ شده
ولی دلم برات تنگ شده
دلم از این سیاهی ها گرفته
کاش زود بیای