در هوای تو
در هوای تو

در هوای تو

باز هم ببخشید


به نام خداوند همه مهر ورز


تَعْفُوا وَ تَصْفَحُوا وَ تَغْفِرُوا (تغابن 14)
عفو نمایید و چشم پوشی کنید و ببخشایید

هرکس که شما را اذیت کرد، او را ببخشید و عفوش کنید. بعد تازه با او مصافحه کن. این آیه در قرآن است و وقتی بخواهید آن را بنویسید به اندازه ی طول یک بند انگشت بیشتر نیست.
یعنی گناهش را ببخش و عفوش کن. یعنی بگو: " اصلا تو گناه نکرده ای، یک وقت خیال نکنی و به خودت بگویی گناه کرده ام و مرا بخشیده است، اصلا نکرده ای". بعد هم با او مصافحه کن . یعنی طوری که او قشنگ بداند که تو با او هستی و او هم با توست
این از صفات خداست. اخلاق خداست. با مومنین این گونه می کند، شما هم با هم همین را انجام دهید
ما هم همه با هم همین کار را بکنیم. بدان که خیلی برایت فایده دارد
از دریا دریا چیزی که در راه خدا بدهی این بزرگتر است. چون نَفس را بزرگ می کند. گذشت قلبی است. کار هر کسی نیست...

مرحوم حاج اسماعیل دولابی

 

+ میدونم گناهکارم و شما ازم رنجیدین. میدونم کودک شیطون و سر به هوایی هستم.

ولی شما پدر مهربون هستید و مطمئنم که شما به آیات قرآن عمل میکنید بهتر از هرکسی

شاید توقع زیادی باشه ولی ازتون میخوام منو ببخشید

ببخشید منو و واسم دعا کنید مثل همیشه

مطمئنم یه روز شرمنده خوبیهاتون میشم و دست از گناه برمیدارم...



نظرات 2 + ارسال نظر
طهورا دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:58 ب.ظ

سلام زهرا جانم
میگم به آقا (عج) سفارش عمه را هم می کنی ؟

ممنونم .
جقدر حرفهای حاج آقا دلنشینه

سلام عمه طهورای نازنین
من کی باشم عمه
بعدشم شما اصلا نیاز به سفارش کسی ندارید
شما باید سفارش منو بکنید
حرفهای شما هم مثل حرفهای حاج آقا دل نشینه

مریم سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:31 ق.ظ http://najvaye-tanhai.blogsky.com

سلام نازنین زهرا
حاج آقا دولابی همیشه با این سخنانش توی دل من طوفانی عظیم به پا میکنه
چقدر دلم خوشه به این حرفا...
به قول عمه ما رو هم اون گوشه موشه ها یه سفارش سرسری هم شده... خلاصه خودت و خدای خودت دیگه
این حُسن انتخابت هزارتا لایک داره

سلام مریم جان
واسه من هم همینجوره
مریمی شما دیگه چرا
من کی باشم آخه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد