در هوای تو
در هوای تو

در هوای تو

عیدتون مبارک


به نام خداوند همه مهر ورز



دارم فکر میکنم به شباهت های شما و جدتون

جدتون پیامبر مهربانی و رحمت،شما هم امام مهربانی و رحمت

جدتون آخرین پیامبر و شما آخرین امام

جدتون زمانی به پیامبری مبعوث شدن که مردم در جهل و گمراهی بودن،جهل و گمراهی ناشی از ندونستن

شما هم در زمانی ظهور میکنید که مردم در جهل و گمراهی هستند،اما جهل و گمراهی ناشی از اشتباهی دونستن

و چه رنجی شما می برید از مردم این زمان

اینکه کسی چیزی رو ندونه و بخوایم بهش یاد بدیم خیلی آسونتر از اینه که کسی چیزی رو اشتباهی یاد گرفته باشه و به اون خو گرفته باشه.

بارها پیش خودم اینو تکرار میکنم که رنجی که امام زمان علیه السلام از مردم زمان خودشون می برند بیشتر از رنجی هست که پیامبر صلی الله و علیه و آله از مردم زمان جاهلیت بردند.

و میترسم از اینکه باعث رنجتون بشم.

اما دلخوشم به مهربونیتون،مهربونی که از جدتون به ارث بردین

وقتی اون مرد عرب بیمار شد و پیامبر به ملاقاتشون رفت با اینکه اون مرد عرب پیامبر رو اذیت کرده بودند.با خودم میگم درسته با گناهام اذیتتون کردم و شرمندتون هستم ولی همین گناها بیمارم کرده.میشه شما هم به تبعیت از جدتون به عیادتم بیاید و برای خوب شدنم دعا کنید...



تو با علی جریان ساز شیعه اید، اما

شناسنامه شیعه به نام جعفر توست


همیشه شکر چنین نعمتی روی لب ماست

که جعفر بن محمد رئیس مذهب ماست


علی اکبر لطیفیان



نظرات 5 + ارسال نظر
طهورا دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:13 ق.ظ

چه شباهتی ...من دلم برای جدتون تنگ می شود ...برای شما نیز...

سلام زهرا جان مبارک

سلام عمه جون
بر شما هم مبارک

جوجه اردک زشت دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:30 ب.ظ

جدتون رو امین خطاب میکنند و امین الله...

غیراز این بود که طاوس بهشت نمی خواندیمش...

ممنون عمو امپراطور

دریا چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:12 ب.ظ

سلام دوست خوبم
با شعر جدیدی آپم

سلام دریا جان
ممنون از دعوتت

سهبا چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:46 ب.ظ

سلام زهراجانم . این ایام بهاری بر شما مبارک .

سلام آبجی خانوم
ممنون
بر شما هم مبارک

بهار بی خزان پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:10 ق.ظ

در دنیا آدم هایی هستند که به ظاهرزنده اند...

نفس میکشند...راه می روند...حرف می زنند...زندگی میکنند..

اما در حقیقت اسیر دنیا...برده زندگی وذلیل حوادث هستند...

اینان برای آنکه نمیرند...آنقدرخود را کوچک می کنند که گویا مرده

اند...اما انسان های آزاده..ممکن است تازه زندگی کنند...ولی تا

آنجا که زنده هستند...به راستی زندگی می کنند و با اختیارخود

نفس می کشند...محکوم اراده دیگران نیستند..دیگران

تسلیم او هستند.
شهید چمران
سلام زهرا جون !عیدت باز هم مبارک !

سلام رها جان
ممنون بابت این جملات قشنگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد