در هوای تو
در هوای تو

در هوای تو

تنها گناه ما طمع بخشش تو بود


به نام خداوند همه مهر ورز

 


دلم یه بغض میخواد

یه آسمون گریه

یه سکوت طولانی

دل بریدن از مردم خاکی

و رسیدن به تو...

 

دلم تنگ شده واسه شبهایی که توی رواق های حرمت بودیم.شب های اربعین

در بخشنده بودن شما هیچ شکی نیست. وقتی که خوب و بد رو کنار هم جمع میکنید. فقط کاش از این بخشنده بودنتون سو استفاده نکنم

به چشم خودم دیدم من گناهکار کنار خوبا بودم و کسی نفهمید من بدم.


ما را کبوترانه وفادار کرده است
آزاد کرده است و گرفتار کرده است

بامت بلند باد که دلتنگیت مرا 
از هر چه هست غیر تو بیزار کرده است

خوشبخت آن دلی که گناه نکرده را
در پیشگاه لطف تو اقرار کرده است

تنها گناه ما طمع بخشش تو بود
ما را کرامت تو گنه کار کرده است

چون سرو سرفرازم و نزد تو سر به زیر
قربان آن گلی که مرا خوار کرده است

فاضل نظری

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
طهورا چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:43 ب.ظ

نگاهی ...گاهی...دلم منم حرم میخواد

دل من هم...
کاش میشد با هم بریم

بهار بی خزان جمعه 20 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:41 ب.ظ

امام حسن عسگری (ع) :
کسى که “پارسایى” خوى او، و “بخشندگى” طبیعت او

و “بردبارى” خصلت او باشد دوستانش بسیار شوند. . .

سلام دوست خوبم

سالروز پرپر شدن یازدهمین گل بوستان امامت و ولایت، تسلیت باد !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد