در هوای تو
در هوای تو

در هوای تو

نداری غلامی به تنهایی من


به نام خداوند همه مهر ورز

یه سرود دیگه از علی فانی که مثل سرود اولشون بدجور به دل می شینه

عاشق این قسمتاش هستم

نداری به کویت ز من بی نواتر
ندیدم کریمی به طاهایی تو

نداری گدایی به رسوایی من
ندیدم نگاری به زیبایی تو

نداری مریضی به بد حالی من
ندیدم دمی چون مسیحایی تو

نداری غلامی به تنهایی من
ندیدم غریبی به تنهایی تو

دوست داشتید از سایت بچه های قلم دانلودش کنید.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
معمار چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:31 ب.ظ http://http:

سلام.

شعر و آهنگ قشنگه فقط محتوا نداره! رسما یه آوای گدایی است

آوای گدایی هم خوبه مخصوصا اگه قراره گدای کوی امام زمان باشم
اتفاقا من از همین قسمت گدایی خوشم اومده
سلام

جوجه اردک زشت جمعه 13 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:40 ب.ظ

دلِ من مالِ خودم نیست، کفیلی دارد
عشق در مکتب ما شرح طویلی دارد

کوچ کرده ست و خبر داده که برمی گردد
او که هر گوشه ی این دهکده ایلی دارد

هر چه دلباخته در کوی غمش جان به لب اند
آن سفرکرده عجب صبر جمیلی دارد!

رونق بتکده ها داغ گرانی ست ولی
شادمانیم که این مُلک خلیلی دارد

آه...ای منتظرانِ فرج اش برخیزید
بی گمان اینهمه تأخیر دلیلی دارد!

بی گمان اینهمه تأخیر دلیلی دارد!
ممنون عمو امپراطور

طهورا سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:16 ب.ظ

چه زیبا و دلنشین ...هر آنچه از او می شنویم .

سلام زهراجان

سلام عمه طهورای نازنین
کاملا درسته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد