در هوای تو
در هوای تو

در هوای تو

قحطی یار،قحطی محبت


به نام خداوند همه مهر ورز


 وقتی این تصویر رو دیدم یاد الان افتادم.

اگر در کربلا قحطی آب بود و قحطی محبت

در این زمان هم قحطی یار هست و هم قحطی محبت

امام حسین 72 یار داشت در اون زمان که جمعیتی نبود در روی کره ی زمین

ولی الان با چند میلیار جمعیت امام زمان 313 یار رو ندارند

قحطی محبت هست که دلمون برای اینمهمه سال غیبت نمی سوزه

قحطی محبت هست دلمون واسه اینهمه ظلم نمی سوزه...

 

+ امروز اینقدر دلم گرفته که خواستم از غصه ی خودم بگم ولی این تصویر اجازه نداد

فقط اینو میگم از صبح که چشمام میسوزه  و قرمز شده مسئول آموشگاه  منو می بینه فکر میکنه بخاطر کار هست و خستگی نمیدونه که یه لایه اشک هست که نمیذارم سرازیر بشه

دوست دارم برم روضه اونجا گریه کنم تا اگر کسی اشکامو دید فکر کنه بخاطر روضه هست نه اینکه بخوام فریبشون بدم و بگم آدم پاکی هستم واسه اینکه بهم گیر ندن چرا گریه میکنم...