در هوای تو
در هوای تو

در هوای تو

بارون می باره و تو نیستی...


به نام خداوند همه مهر ورز

امروز من بغض دارم و آسمون می باره...

تنهایی هم خوبه هم بد

خوبیش اینه که چیزهای تازه ای به آدم یاد میده

بدیش اینه که آدمی جون میکنه تا با این تنهایی کنار بیاد مخصوصا وقتی لذت همراهی با یه دوست رو تجربه کرده باشه و بعد از مدتی از اون جدا شده باشه

الانم بدجور تنهام و این تنهایی رو دوست ندارم

دلم واسه اون جلسات تنگ شده واسه اون بحثا که نمیذاشت سمت چیزایی برم که تو دوست نداری

الانم همون حس ناراحتی تو نمیذاره خیلی از کارایی که دوس نداری رو انجام بدم ولی یه وقتایی کم میارم...

میدونم زیادی پرت و پلا گفتم ولی خوشحالم که تو همین پرت و پلاها رو هم میشنوی و میفهمی...


+ این روزها واسه سر به راه شدن جبر تو رو ترجیح میدم به اختیار خودم...


گاهی آدم نمی تواند 

از خودش بیرون بیاید

مثل دریایی 

که هر چه چنگ بیندازد به ساحل

باز

باید

غرق شود


کاظم خوشخو