در هوای تو
در هوای تو

در هوای تو

مثل یه سنگ،مثل یه کوه


به نام خداوند همه مهر ورز


 

 

دلم میخواست مثل سنگ باشم یا اینکه سنگ بودم مخصوصا سنگ های توی ساحل. آخه همیشه با دریا در تماس هستند همیشه با آب دریا شسته میشن،پاک میشن

خیلی کم پیش میاد که از دریا جدا بشن اگر هم جدا بشن مسئول جدا کردنشون ما آدمها هستیم

فکرشو بکن هر لحظه در تماس با دریا باشی اون وقت جز دریا چیزی نمی بینی جز صدای دریا چیزی نمی شنوی

حالا اگه مثل این سنگ های کنار دریا باشم و هر لحظه با یه نیروی پاک در تماس باشم او وقت وجود من هم صیقلی می خوره

اگه این نیروی پاک خدا باشه هر لحظه باهاش در تماس باشم حتی با یه ذکر اون وقت جز خودش چیزی رو نمی بینم...

البته این حرفها تا ملکه ذهنم بشه خیلی طول میکشه ولی میخوام هر لحظه یه تذکر یا تلنگر داشته باشم جتی با این حرفا و مثال های ساده شاید یه روزی برسم به اون چیزی که خدا میخواد...


درد نوشت: دلم می خواهد آنقدر قوی باشم

که بتوانم

جای خالی ات را

بردارم و مثل یک کوه

تنها زندگی کنم!

کاظم خوشخو