در هوای تو
در هوای تو

در هوای تو

عرفه روز تولد...

به نام خداوند همه مهر ورز


 


من آمده ام باز توانم بده امروز

اصلا تو بیا راه نشانم بده امروز

آفت زده بر حاصل من بار ندارد

این بار به غیر از تو خریدار ندارد

این بنده خودش آمده پس جار ندارد

اصلا زمین خورده که آزار ندارد

یحیی باغانی

فردا شروعی دوباره،از نو متولد شدن 


+ حس خوبی هست وقتی روز تولدم با روز عرفه همزمان شده

خیلی دلم میخواد از این فرصت استفاده کنم

میشه در روز عرفه از نو متولد شد 

جاماندگان از ماه رمضان رو به روز عرفه دعوت کردند وقتی خدا یه فرصت دیگه به ما داده بجای یک ماه یک روز رو برای بخشش گذاشته حیف هست که استفاده نکنیم

خدایا کمک کن از این روز بهترین استفاده رو داشته باشیم

نظرات 6 + ارسال نظر
جوجه اردک زشت دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:45 ب.ظ

سلام
1.
به درستی نام این روز را عرفه گذاشته اند. شناخت...حسین عشق.ع. رو گرداند از طواف تا جامعه را هدایت کند جامعی که 60سال بعد بعثت پیامبر منحرف شده بود طواف را کنار گذاشت تاکید می کنم کنار گذاشت تا حتی یک نفر مثل حر هدایت شود وشد این یعنی شناخت و شناخت پله اول آگاهیست و آگاهی پله منتهی به شهادت است برای همین باب الشهدا داریم چون شهید کسی است که به آگاهی می رسد و می شود گفت امام عزیز اگر شهید هم نمی شد به مقام شهادت رسیده بود
روایت است که هرکس خود را شناخت خدا شناخته پس این یعنی چه؟ هدف از خلقت همین است که خدا خواست موجدی بیافریند که به مقام شناخت خدا دست پیدا کند و این شد که انسان در مقام عرفه می تواند شهید شود و خدا را بشناسد

2.
اطراف ما پراز نشانه است از طلوع آفتاب تا آواز گنجشک و این نشانه پررنگ در زندگی تان تقارن این دو رویداد است
تولدتون رو تبریک میگم امید که با شناخت به تولد برسید

1. در برابر کلمات شما هیچی نمیتونم بگم فقط گوش میکنم اون هم با گوش جان
2.ممنون ان شاءالله که بتونم با شناخت به تولد برسم

سهبا دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:47 ب.ظ

سلام عزیز دل . امشب فقط آمدم تا میلاد تو را که با روز زیبای عرفه همزمان شده است تبریک بگویم .
امید که لحظه لحظه زندگیت به نیایش دوست بگذرد...

همیشه شاد باشی و پیروز زهراجانم .

سلام آبجی سهبا
ممنونتم یه دنیا

رها سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:22 ق.ظ http://idea90.blogsky.com

این روزها چه روزهای با عظمتی است؛ موسی به طور می رود و فاطمه به خانه علی، ابراهیم با اسماعیل به قربانگاه، محمد با علی به غدیر و حسین با تمام هستیش به کربلا!
روز عرفه و عید قربان مبارک !
تولد دوست خوبم هم مبارک !

ایام بر شما هم بارک
ممنون رها جان

طهورا سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:02 ق.ظ

سلام ...چه روز مبارکی ...تولدت مبارک ...زهرا جان

سلام عمه جون
ممنون
ایام بر شما هم مبارک

مریم سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:14 ق.ظ

سلام زهرای من
چقدر جالب و چقدر میتونه پر از نشونه باشه این تقارن
تولدت مبارک عزیزدل

سلام مریم جان
ممنون خانومی

دوستدار امام زمان سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:26 ب.ظ http://dostaremahdi.blogfa.com/

هوالرئوف

سلام دوست عزیزم

عیدت مبارک

وبلاگت چقدر قشنگ شده!

ببخشید من 5ماه درگیر کاری بودم که نیاز به تمرکز فکری زیادی داشت، و وبلاگ را تعطیل کرده بودم. راستش اینجا هم سر نزدم.
امیدوارم توی همۀ مراحل زندگیت مثل وبلاگ نویسی ات اول باشی
التماس دعا

سلام دوست خوبم
خیلی خوش اومدی دلم تنگ شده بود واست
ممنون از حضورت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد